czwartek, 19 kwietnia 2012

egzaminy

Serwus Wam! 
Ale daaawno Mnie tu nie było :( Nie miałam czasu nawet w święta. Dziś trochę wolniejszy dzień, a potem uczenie się do egzaminu ;/ Trzeba się w końcu za to wziąć. 
Święta minęły jako tako. Osobiście duużo bardziej wolę Wielkanoc niż Boże Narodzenie. Inny klimat, dla mnie lepszy! ;3 Tydzień po odbyło się 18-nastkowe party! :) Ale świetna zabawa :) wydensiłam się za wszystkie czasy. I zauważyłam przy tym, że każdy ma swój własny, niepowtarzalny styl tańca. Nic nowego, ale mnie to zaciekawiło. Niektórzy tańczą naprawdę dziwnie i nie mogłam się przyzwyczaić. Nie lubię tańczyć w parze, wole solo. Zostałyśmy tylko do 2, poznałyśmy dużo fajnych ludzi, mamy nadzieję, że jeszcze się spotkamy. Jak pójdę na Curie to na pewno! ;3 Tort przepyszny, ale największy jajcarz to i tak był chłopak Eweliny. Dolał nam do redds`a czystej ;/ Jemu wydawało się to śmieszne, ale ja nie lubię tego smaku, blee ;/
Dziś na geografii omawialiśmy plan długiej wycieczki do Kazimierza dolnego. Jest ktoś z Kazia? Z chęcią się spotkam. :) Będziemy w weekend po egzaminach, tj. 28,29,30 kwietnia. Bekę mieliśmy niezłą, pan miał świetny humor. :D Musze jechać, się obkupić na tą wycieczkę. Albo Przaś albo Oka. Zobaczymy jeszcze. :)
A dziś Mi się przypomniało, że jutro mam imieniny! ;3 U nas raczej w domu nie obchodzi się z tego święta, bardzo urodziny. Ale i tak fajnie ;) może to jakoś uczcić? :)
Okey, napisać list z angola i lekcje z głowy :)
Dodaje fotki z 18-nastki i lecę :)
























 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz