niedziela, 3 czerwca 2012

dość długo.

Siemka Wam!
Jestem, po dość długiej przerwie. Przez ten tydzień działo się na prawdę sporo.
Najpierw napisze o przesyłce. Więc zamówiłam sobie trampki NIKE za jedyne 55 zł+ przesyłka. Wydawało mi się, że to świetna okazja, więc od razu moje pieniądze poszły przelewem. Gościu napisał, że przesyłka dojdzie w jakieś 3-4 dni. Niestety, czekałam tydzień i nawet nie przyszło potwierdzenie wysłania. Pojawiły się negatywne komentarze, że aukcja jest fikcyjna, a sprzedający to oszust. Byłam w wielkim strachu, że straciłam moje 55 zł (niby niewielkie pieniądze, ale się przydadzą). Nie rozumiałam, dlaczego byłam tak głupia i dałam tak się nabrać. Na szczęście wszystko zakończyło się wielkim happy endem, bo przed chwilą gościu przysłał wiadomość, że był w szpitalu, i nie mógł wysłać butów. Odda wszystkim pieniądze, i nawet wyśle każdemu mały upominek na przeprosiny. Jeeeju, co za jakiś fart. Mogę teraz odetchnąć z ulgą.

Następną sprawą, jest to, że w poniedziałek miałam jechać do Wawy, do Arkadii po południu. Jaka Ja byłam zadowolona. Już nawet poinformowałam D. i powiedział, że wpadnie i się spotkamy.  Niestety nie wypaliło. W tym roku jeszcze nie byłam w Wawie! :( Ale za to pojawiła się perspektywa wypadu do Olsztyna z A. i Ł.! Dobre i to, chociaż ciekawe czy wypali.

W sql light. Oceny na koniec wyjdą raczej zadowalające. Czekamy do 22 czerwca, ogłoszenie wyników. Przeżyć ten tydzień ( a raczej pół) i szkołę mam raczej z głowy. Potem tylko próby na koniec roku :D

Nie mam czasu na nic. Z niczym się nie wyrabiam. Zawsze spoko.

nie mam zdjęć. Dodaje to samo co na phtblg.
Pzdr.all:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz