niedziela, 27 maja 2012

Niedziela.

siemka!
Dzisiaj była u mnie Olcyndaa. :) Jak zwykle krótko, bo tylko 3 godz, ale na fotki poszłyśmy :) Robiłam głównie Kasi i Oli, ale moje też tam jakieś są. Dodam może jutro, albo pojutrze, bo się będę uczyć na spr z bio i maty. Na jutro nie mam lekcji zadanych,no chyba, że z angola ale to się spisze :) 
_________________
założyłam nowe konto na photoblogu     polecam! Od dziś się za to biorę, mam nadzieje, że będę dodawała fotki codziennie :)
______________
Chciałam Wam pokazać moje włosy... 

Strasznie ich dużo, bardzo nieogarnięte, pokręcone i do tego zniszczone, ale je lubię :) Nie wyobrazicie sobie ale kiedyś byłam obcięta na chłopaka ;o Dlatego tak je ubóstwiam :) Jakieś pytania odnośnie nich? Zadawać :)


i to co znalazłam u mamy w biżuterii. Taki cekinkowy krawacik :) strasznie mi się spodobał, niespotykany taki :) Mama pozwoliła mi sobie go wziąć :) 


Czekam z niecierpliwością na paczkę. Koszt przesyłki pokryje mama, za produkt muszę zapłacić sama....A zbierałam na nowy aparat :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz