piątek, 25 maja 2012

Truskawki!

Dziś przyszłam do domu i czekała na mnie świetna niespodzianka! Mianowicie cała łubianka truskawek! Mniami ;3 Mój wujek ma całą uprawę i przywiózł nam trochę :) Już kilka zjadła z nutellą albo cukrem :D Pychota <3 Już Kasia robi z nimi deserki, a jutro Ania zrobi sernik na zimno :)


Dziś w szkole niezapowiedziany spr z EDB -,- w sumie dałam rade, 4 na bank będzie :) Wczoraj zawaliłam trochę kartk z niemca. Pewnie dostanę 4 i nie wiem czy szansa na 6 nie przepadnie. Poza tym z wos-u i gegry poszło całkiem, całkiem. Teraz okres poprawiania ocen, aby mieć jak  najlepsze na świadectwie do liceum. ;/ A przy okazji dziś byłam w Kościuszce Aśką złożyć podanie :D Nie ma to jak ostatniego dnia :D
W środę był dzień zakupów! Nieźle przy szalałam :).  Rano maków, potem Krans i po południu Ostrołęka. :D
Kupiłam sobie spodenki miętowe tak na co dzień, bokserkę, miętowy lakier z którego jestem mega zadowolona :), granatową bandkę i też granatowy żakiet :) Potem już tylko 2 bluzki w housie.


Aaa no i zamówiłam coś w necie :) Pokarzę Wam jak przyjdzie przesyłka :)
Pragnę Wam polecić pewne produkty. :) Jak wiadomo smak wiśniowy mój ulubiony *__* więc wynalazłam dwa produkty które są na prawdę pyyszne ;3 Mianowicie lody śmietankowe z sorbetem wiśniowym w polewie czekoladowej Korala i batonik "Pawełek" wiśniowy E.Wedla. Lód prze,prze,prze pyszny ;3 sorbet wyjątkowo smaczny, a batonik taki soczysty czyy.. nie wiem jak to określić. Po prostu mniam ;3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz