czwartek, 22 marca 2012

Mały wypad :>

Siema, siema, siema :d
Dziś humorek dopisuje bo zrobiłyśmy sobie mały wypad do Makowa ;> Niby na forum edukacyjne ale byłyśmy tam tylko 30 min. :D potem poszłyśmy do Madzi do liceum, na pizze, do Madzi liceum, do rossmana i tak Nam zleciało te kilka godzin. Na początku pojechaliśmy wszyscy ( 10 osób) busem z Krasnosielca, ale potem się wszyscy porozdzielali i grom wie jak oni wrócili. W sumie to nie mam pojęcia gdzie pójdę dalej do szkoły... Chyba marzy mi się Curie, ale zapewne wyląduje w Kościuszce.. -,- Bo mojemu tacie nie pasuje żebym poszła tak daleko -,- Dziś zapoznałam kilka miłych osób. Wgl w Curie świetna atmosfera, świetni ludzi i wgl świetnie. Tylko nauczyciele niezbyt. I mieli fajny pokaz. Przebrali się za Harry`ego Pottera :> No i rozdawali balony! To mnie przekonało :D Tylko nie ma tam dla mnie profilu ; o Wojskowo- techniczny chyba będzie najlepszy. Nie martwię się jakoś za specjalnie o wyniki egzaminu... 
Pizza pyszna, wegetariańska, Ja wybierałam :d W rossmanie kupiłam sobie opaskę do włosów i gumki :D Nie miałam już w  co zbierać włosy. xD
We wtorek byłam w Przasiu na zakupach. Udały mi się całkiem, całkiem. Jak na Mnie, moje gusta i moje kupowanie to raczej udały się wspaniale. Zakupiłam koszulkę z cookiemonster, spodnie i pasującą do tego bluzkę w butiku i buty na lekkim obcasie. Strasznie jestem zadowolona. A jutro znowu do Przasia. Wypaczyłam w biedronie takie świetne naklejki na ściny które robią za lustra i muszę takie mieć! ;3
Hyym, dzień wiosny w naszej szkole dość beznadziejnie. Pierwsze 3 lekcje mieliśmy normalnie, potem oglądanie 2 filmów na dużej sali. Chyba żadna klasa nie zwiała, bo Dyrek bardzo tego pilnował i nawet do sklepu na dwór nie wypuszczał -,- Za to my dziś sobie zrobiliśmy mini wagary :D i przypomniał mi się tekst na dworcu " -Czemu się Oni na Nas tak paczą? - Bo zazdroszczą nam urody, sławy i pieniędzy" :D

W niedziele byłam w Oce. Niestety nie byłam w centrum, a tylko na rynku. Nic sobie za specjalnego nie kupiłam. Tylko koszulkę pasującą do mojego fullcapa. 
Kończę bo nie mam czasu. Muszę napisać wypracowanie z polaka -.-

Pzdr.all:)



Chłopacy medytujący na korytarzu :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz