niedziela, 29 stycznia 2012

Ostatni dzień...


I co już ostatni dzień ferii ? :(
Najwyższy czas wziąć się za naukę xD Niemiecki sobie odpuszczę, ale z geogry to trzeba się pouczyć. Tylko nie wiadomo czy mamy spr z całego rozdziału czy kartk z 3 ostatnich tematów. Zdania są podzielone.

 Już połowa dnia minęła. Myślałam o spacerku z Asią i Madzią ale chyba nie wyjdzie. Jest za zimno i nie wiadomo czy będą miały czas. Dawno się nie widziałyśmy, uuuuu. Nawet nie dyskutowałyśmy na temat ACTA. Źle się dzieje na tym świecie. Myślałam też, że może pojadę do Oli, ale okazało się, że jej nie będzie w domu. Nie zdążyłam zapytać dlaczego. Nie widziałam się z nią od soboty, na początku ferii.
W sumie to ciesze się, że idę do szkoły bo zobaczę się w końcu ze wszystkimi. 
Teraz kilka fotek jak "się uczę". Bo się nie uczę tylko robię fotki. Szczerze to wolę leżeć na łóżku i się bezsensownie patrzeć w sufit niż się kuć z niektórych przedmiotów. Zresztą tak leżałam przez te ferie.
+ jedna będzie rozmazana, nie wiem czemu :7
  
Jak mi się będzie nudziło dodam jeszcze jeden post. ;>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz