poniedziałek, 30 stycznia 2012

a jednak :D

Serwus!
Właśnie siedzę, popijam frugo i odrabiam lekcje z techniki ;x Pierwszy dzień w szkole nie był taki zły na jaki się zapowiadał. Nie było spr z geografii, poza tym na wszystkich lekcjach looz. I nawet się okazało, że nie mamy jutro 2 sprawdzianów :D Tęskniłam już za szkołą. Chociaż nie tyle za nią co za przyjaciółmi i znajomymi. Brakowało mi tego Odwalania z Miśką na przerwach (;*), faz z Olką na lekcjach(;*), Przemica który zawsze wdaje się w dyskusję z nauczycielami i wypowiada swoje wszystkie myśli głośno, zakochanego Gołego z którego wszyscy się śmieją. :D

I tata dziś wyszedł ze szpitala! :)
Teraz już nie będzie urywał się telefon, ale może nawet gorzej -  wszyscy będą przyjeżdżać i go odwiedzać ;x Będzie totalne zero prywatności, ciszy i skupienia. Ale najważniejsze, że wszystko jest z nim ok. W środę ma zdjęcie szwów, i pewnie niedługo wybiera się do Ostrołęki, pojadę z nim i może sb coś kupie w centrum. A co do centrum zapowiada się wycieczka do Wawy O.o A co za tym idzie spotkanie z Damianem (<3) i pewnie resztą :D ostatnio widzieliśmy się w październiku ;x Ale z nimi to nie można się nudzić, cały czas jaki spędziliśmy w Arkadii się śmiałam :D ziomki!

Aaaa i żebym nie zapomniała spakować koszulki na zawody. Pan nam kazał oddać te żółto-czarne bo dziewczyny stwierdziły, że w nich zawsze przegrywamy, a Marysia, że wyglądamy w nich jak osy :D  Poza tym nie mamy na nich napisanej miejscowości. Miałyśmy niezłą bekę :D Jutro sks od 15.40 do nie wiem której. Gramy z dziewczynami z liceum. Mam nadzieje, że je rozwalimy! :D Bo w sumie nie gramy tak źle. w nas siła, w nas moc :7
musiałam zrobić jej zdjęcie ;7 kochana 9-teczka :D koszulka na żywo jest żółto-czarna tak jak pisałam :>


A na koniec fota, która zrobiłam dziś stojąc, marznąć na przystanku :>
 Nie było przyjemnie, bo nie codziennie jeżdżę autobusem do szkoły, ale do następnego czwartku będę musiała -,- Poza tym zamarzały mi rzęsy i palce u rąk. -,-


koniec na dziś.
pzdr.all :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz