sobota, 28 stycznia 2012

Zapiekanki..


Oł jes, uwielbiam robić zapiekanki z siostrami <3
W całej kuchni był bajzel, jak mama weszła to się przeżegnała xD A jeszcze Łukasz siedział i na to wszystko patrzył. Ja mu się dziwie, że on te zapiekanki zjadł. Gdybym była nim na pewno był tego nie tknęła. xD Najpierw Kaśka spaliła cebule, potem mi nie wyszło krojenie kiełbasy, ale chociaż ser dobrze utarłam :D Wydawało się, że jest wszystkiego za dużo, ale w gruncie rzeczy wyszło ok :D

hahah, a to mi się udumało te zapiekanki robić <3 I nie ma to jak dzień pełen fast food`ów. Najpierw kebab a potem to :D 
ojj tam, I like it <3

teraz kilka fotek które udało mi się zrobić w tym całym zamieszaniu :D
pzdr.all :)




 i na koniec spalona cebula, która potem okazała się mniamnuśną posypką <3 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz