piątek, 27 stycznia 2012

Początek...


No więc zaczynamy. Nie wklejam żadnych zdjęć bo jestem na lapku a tu nie mam żadnych -,-
Ferie się kończą. Nie zdążyłam nic zrobić, z Aśką spotkałam się raz, z Olką wcale. Beznadziejnie to wszystko wyszło. Na nic nie miałam czas. Może przez to, że tata w szpitalu... 
Na szczęście teraz jest już wszystko ok, i najważniejsze, że Damian napisał <3 tęskniłam za tobą kotku ;*
Ale nam sprawdzianów dowalili ;/ nic tylko się uczyć -,- Poza tym w sobotę zawody w siate (pokażemy tym z Sypniewa!! :D), spotkanie z Majkiem, chociaż nie wiem czy to wszystko wypali. W niedziele występ. Nie mamy do końca choreografii ułożonej, ale jakoś damy radę. Chciałyśmy tańczyć do "I`m sexy and i know it" ale chyba nic z tego. Dokończymy tylko ten kawałek i więcej nie zrobimy.
Pierwszy post done!

pzdr.all :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz