środa, 1 lutego 2012

Serwus!




Wczoraj zaległości, nie dodałam posta, ale zwyczajnie nie miałam czasu ;X siedziałam w szkole od 7:40 do 17:40 -,- Losiee 10 godzin. Miałam sks. Meczyk z dziewczynami z liceum zakończył się remisem 2:2. Jak wróciłam zjadłam obiado-kolacje i miałam się wziąć za lekcje, bo dziś z był sprawdzian z maty, ale nic z tego nie wyszło :D Jak zwykle z resztą. Na dodatek Daniela przyniosła czerwoną szminkę do szkoły. Jak to my, zaczęłyśmy się malować i wyszły z tego takie fotki :



i powiedzenie Me gutsa, czerwone usta <3


dziś ostatni sks przed zawodami. Grałam w dwóch składach jednocześnie - harcore :D Niestety z czerwonych strojów nie ma 9 więc muszę się zadowolić 11 ;x i dziś ten spr z maty ;x co za porażka! Siedziałam z Pawłem, i nie zrobiłam żadnego zadania otwartego Oo Siedzieliśmy i śmialiśmy się :D No i "płakaliśmy" nad zadaniami :D no nic może 3 będzie :D aktualnie uzupełniam zaległości na necie i zaraz brać się za lekcje. 
Pzdr. dla Oli która nie chodzi cały tydzień do szkoły i muszę siedzieć sama ;x
a poza tym na wieczór u mnie goście -,- jak codziennie z resztą ;x

pzdr.all :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz