wtorek, 21 lutego 2012

ehh ;/

Serwus! 
nie wiem po co wgl dziś szłam do szkoły ; / Tej kartk. z angola nie było, mieliśmy tylko 3 lekcje... No ale chociaż odwalańsko było. I dostałam 5 z wosu bo się zgłosiłam do info bieżących. Nie ma to jak wdżwr z panem Gałązko, włączył nam filmiki z piłki ręcznej. Jak wykonywać kombinacje itd. bo chłopacy mają w sobotę zawody. I znowu mi rodzice nie pozwolili jechać; / ehh nie wiem czemu ;/ nie no powiedzieli, że nie będą mnie wozić.  To ja im na to, że jak nie pojadę do Różana, do chłopaki z Różana przyjadą do mnie, a wtedy tata do mnie z tekstem "Nie szantażuj" -,- Już chyba nie miał co powiedzieć ;/ I dziś  Przemcio dziewczynom  tłumaczył co to jest spalony na błyszczykach. No ja już wiedziałam co to jest wcześniej :P Dodaje kilka fot i spadam bo nie mam czasu :P
Pzdr.all:)



nudziło się... ;x

Przemcio tłumaczy :D


Aśka się uczyy.. :D                                                 Tu mój dzisiejszy zakup ;>- ta granatowa bluzka ;7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz