wtorek, 7 lutego 2012

Mam fotyy :D


Serwus!
Dziś już humor trochę lepszy. Z angola z kartkówki dostałam 5 no i Karolina zgrała mi foty z zawodów! :D Zaraz dodam kilka. Poza tym Anka dziś pojechała kupić Kaśce prezent na urodziny bo ma 14 lutego. Kwota wyszła trochę za duża niż ta, którą dysponowałyśmy, ale mama nam pożyczyła. W szkole raczej nie działo się nic ciekawego, poza tym, że męczy mnie już to udzielanie "wywiadów". Praktycznie wszyscy nauczyciele pytają "jak tam tata?" albo "Jak tam mama?". -,- ? Jutro kartkówka z geografii, trzeba się pouczyć. I z niemca trzeba. A na technikę muszę wyciąć witraż, jutro będziemy go wyklejać. Nie wiem po co nam do życia potrzebne robienie lampek? Tej babce już się w głowie poprzewracało, ale grunt, że mnie lubi. :D
z tej foty to nie mogę :D Olka jakiś dziwny piruet czy coś, a ja się za głowę łapie :D
tu mój piękny blok, chyba już spadam... :D
teraz ja jakieś piruety tam z tyłu :D 



piąteczka Domi :D



a tu już jakieś odwalanie z Panem musiało być :D

Poza tym, ludzie! Widzę, że jest coraz więcej wyświetleń postów, nie bójcie się, komentujcie :P Ja się na pewno nie obrażę, a wręcz przeciwnie, będzie mi bardzo miło :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz