poniedziałek, 20 lutego 2012

ufff -,-


Serwus!
Za nami poniedziałek! :D Przeżyłam go i powiem Wam, że wcale nie było tak źle ;> Po spr z maty. Gdyby nie Olcia byłoby pewnie 2 znowu, a tak to może nawet 4 da redę wyciągnąć! ;>Oddawał spr z niemieckiego, dostałam -5! :D Ale i tak sądzę, że NIEMIECKI TO ZUO! Z chemii dostałam 4 >.< mogło być lepiej, ale nie umiem dobierać współczynników xD Ale najlepsze akcje i tak były na w-f! Mieliśmy z chłopakami na małej sali i graliśmy w uni-hockey. :D haha ale to jajcarze :d i dzikusy za razem :D 
Gdyby nie jutrzejsza kartk, z angola ze słówek (tak znowu, 3 tydzień pod rząd -,-`) to bym pewnie walce do sql nie poszła. Moja wychowawczyni ma zwolnienie więc przepadnie j.polski i godz-wych. *.* A i jeszcze się muszę z wos-u nauczyć info bieżących bo obiecałam klasie, że się zgłoszę :P


Dodaje kilka fot z wczoraj i idę do ang. 
pzdr.all:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz