wtorek, 14 lutego 2012

Hiho! ;7

Serwus! ;>
Dzisiejszy dzień <Walentynki> bardzo udany. Rano dostałam życzenia od Miśka (;*), i walentynkę narysowaną własnoręcznie przez Olcię. No i kupiłam sb lizak z napisem "Love" do słit foci, i dla mojego "męża". Otuż wczoraj się dowiedziałam, że moim mężem jest Paweł.! ;7 Pisałam z nim i mało co się nie pokłóciliśmy ;< ale jakoś do tego nie doszło, a humor poprawiony : ) 
Nie było dziś mojej babki z polskiego i zarazem wychowawczyni więc zmyło się j.polski i godz-wych :D "Oglądaliśmy" p. Tadeusza. W cudzysłowie bo wszyscy się uczyli z angola na kartk z której dostałam 5-! :) Na wdżwr siedzieliśmy w nowo zagospodarowanej sali przeznaczonej właśnie do wdżwr i edb. Dziś nic nie robiliśmy, tylko pani wysłała mnie i Olę żebyśmy napisały coś na kompie, a gdy wróciłyśmy wszyscy musieli coś tam kolorować xD mam nawet focię jak robi to Aśka :D Maluje i śpiewa "przeklnę Cię" :D Potem mały wypad z Olą na rynek, po bravo, brystol i na jabłka. Focie też są. :> Dziś urodzinki mają Heniek, Kaśka i Tomek. Wszystkim złożyłam życzenia, a tym z naszej klasy odśpiewaliśmy 100 lat. :) Dobrze, że Kaśka wzięła dużo cukierków, bo dostała strasznie dużo życzeń. Nawet od chłopaków z III b :D
Jak wracałam autobusem do domu to stał 30 min w miejscu nie wiadomo po co, bo chłopaki puszczali jakiś dzwonek z tel. Ale za to pogadałam sb z Ulą ;> i wżerałyśmy lizaka którego ona dostała od chłopaków z klasy.   Jak już byłam w domu to od razu wzięłam się za rysowanie walentynki do Pawła, bo mu obiecałam, że dostanie coś od swojej "żonki". Strasznie chłopak jest wrażliwy na punkcie dziewczyny której nie ma ;< 
Efekty poznacie za chwilkę. Dziewczyny siedzą i układają puzzle które Kasia dostała od nas na urodziny a tymczasem bywam bo jutro spr z polaka. -,-
Pzdr.all:)

dziewczyny układają puzzle :D

pomarańczowe moje, Czarne Oli, zielone Karola ;>




picasso :D



"japka" :D <33

walentynka od Olci :D



rysujemy walentynkę dla Pawła :D





Pierwsza słit focia z lizakiem jest! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz