środa, 8 lutego 2012

Eloszka :D

 Serwus!
Na początek apelacja do wszystkich ! Widzę, że jest coraz więcej wyświetleń i proszę komentujcie wpisy. Chce poznać Waszą opinię o moim blogu. Komentarze sprawią mi bardzo dużo radości, zapewniam :) 
Dzień w szkole całkiem udany. Kartkówka z geogry poszła średnio, ale z niemieckiego mnie nie zapytał :d Wziął do odpowiedzi numerek wcześniej.
 Na szczęście p. Basia zgarnęła nas z kółka z geogry, bo już myślałam, że usnę. Mamy zrobione tak, że w środę na 8 lekcji mamy 3 kółka i nauczyciele normalnie biją się o uczniów. 
Przełożyli termin zawodów w siatkę. Nie znamy jeszcze dokładnie daty, ale pan powiedział, że gdzieś w marcu, także mamy dużo czasu na przygotowanie. Ale jak się okazało sks już w piątek ;O Mamy się uczuć siatkarskiego "Padu".
Dziś na niemieckim miałyśmy niezła bk z Domi :d Pan mówi, że niemcami jest tak dziwnie, że noszą na rękach .... a polacy rękawiczki, i zapytał się co naszą, a Dominika "Skarpetki". hahahhahahhahahhahha :D Dla niewiedzących niemcy na rękach noszą "buty" - Handschuhe.


a tu chciałam Wam pokazać moje włosy ;] Nie są zbyt długie, ale bardzo je lubię, bo kiedyś byłam obcięta na chłopaka ;o

zrobiłam kilka fotek, bo odkryłam, że mam w nowej bluzie meeega kaptur :D

Music is life.


A na koniec cytat, który bardzo dobrze opisuje związek Mój i D. <3


Jesteśmy razem tyle czasu i dajemy radę chociaż dzieli nas tyle kilometrów . Po prostu ja kocham i Ty kochasz.Tęsknię, bardzo tęsknię, czekam aż napiszesz, a jak napiszesz cieszę mordkę do telefonu wtedy mama pyta o co chodzi, a gdy się budzę pierwszą rzeczą jaką widzę jest nasze wspólne zdjęcie, na którym jesteśmy w tuleni w siebie i bardzo szczęśliwi -brakuje mi tego ! Odliczam dni i godziny do naszego kolejnego spotkania, bo już chce Cię zobaczyć , przytulić, pocałować po prostu tęsknię cholernie tęsknię i kocham ! Z myślą oby do kolejnego spotkania może jakoś przetrwam 


pzdr.all:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz