poniedziałek, 13 lutego 2012

elooszzzkaa! :D


Serwus!
Dziś humor jak najbardziej dopisuje, a to za sprawą Pawła z którym pisałam wczoraj 1,5 h w nocy ;7 Chłopie jesteś boski! ;> Umiesz poprawić mi samopoczucie chociaż znam Cię dopiero tydzień! ^__^ I mimo, że zaliczyłam dziś 2 ze spr z maty (-,-) to nadal jest mi wesoło. :D No i dostałam 5 z tego spr z historii na który tak się uczyłam zawzięcie ! ;7 spr z niemca poszedł mi całkiem, całkiem a kartkówka z chemii troszkę gorzej. Jutro kartk ze słówek z angola ;x taa znowuu ;X

Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam (chociaż robiłam już zdjęcia na noktę!) ale nie chciało mi się. No nie zebrałam się w sobie. Może po prostu chciałam się nacieszyć ostatnim dniem weekendu, no i w sumie czasu za bardzo też nie miałam. Były u mnie Aśka i Madzie ;> Niestety nie mamy żadnych zdjęć bo Aśka stwierdziła, że jest nie ogranięta ;< 
W sumie to już jestem trochę tym wszystkim zmęczona. Dziś dziewczyny stwierdziły, że mnie podziwiają! ;> a to dlatego, że tak długo wytrzymuje bez D. chociaż jestem z nim już prawie 1,5 roku.
Dobra nie mam czasu się rozczulać. 
Mam nadzieję na powtórkę z wczoraj Pawleee ;7
 lece się uczyć ;<
Pzdr.all:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz