sobota, 4 lutego 2012

Radocha!! :D

Serwus!
humorek wyśmienity bo wygrałyśmy!!! Tak 1 miejsce! :D Pierwsze na 7 drużyn, czyli ładnie :D Międzypowiatowe 25 lutego w Wyszkowie. 
Ale pięknie grałyśmy. Należało Nam się. Na szczęście prawie nikt się nie czepiał o to, że jestem libero a mam taką samą koszulkę. Tylko sędzia z Różana, coś tam ode mnie chciał. Ale pomachałam mu, że to ja jestem libero i było spokój.
Z Majkiem się spotkałam, ale nie gadałam za dużo, bo siedział i do Karoliny zarywał ;> A niech im świeci :D Ale za to poznałam dwóch nowych kolegów. Pawła i Tomka :D Pzdr. chłopaki. Jako jedyni Nami kibicowali, bo nie miałyśmy swoich fanów ze sobą. Stwierdzili też, że Majki to "głupek, który nawet do szkoły nie chodzi". Z tą szkołą to jednak prawda, no ale jak tak o nim powiedzieli to nawet przestałam być zła, że mną mało gadał. 
A teraz o zawodach. Było 7 drużyn, które zostały podzielone na 2 grupy. W jednej były 3 drużyny a w drugiej 4. My trafiłyśmy do tej z 3 drużynami. Jak zwykle farta mamy bo nam łatwiej było wyjść z grupy. Nie przegrałyśmy żadnego seta i to nam się chwali. Poza tym nasz kapitan miał farta i zawsze trafiał, że to on wybierał czy mamy boisko czy piłkę. Dwa razy grałyśmy z Różanem. Wygrałyśmy oba ale w meczu o 1 miejsce było ciężko. W 2 secie przegrywałyśmy 10:18. Ale wszystko dało się odrobić wyszło idealnie. Skakałyśmy jak głupie ze szczęścia, a Różan się załamał. A jaki ich trener był zły. Hahahahahha i dobrze im tak.
Dobra spadam bo muszę w pokoju sprzątnąć. Foty dodam albo w poniedziałek albo we wtorek, zależy kiedy mi Kara zgra zdjęcia na pena.
Pzdr.all:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz