piątek, 3 lutego 2012

Zimnoo ;(


Serwus! 
Ja nie mogę, ale zimno ;/ Ale teraz się zmądrzyłam i chociaż nie stoję i nie marznę na przystanku. Wychodzę z domu jak zobaczę przejeżdżający autobus. Do przystanku mam jakieś 100 metrów więc dystans pokonuje dość szybko. Chociaż moje dłonie są wiecznie zimne. Nawet jak mi jest ciepło. Ostatnio czytałam takiego besta "Zimne ręce, dobra w łóżku". Niezłą padakę przyłapałam bo również Ola ma zimne ręce :D <3 

Jutro zawody. Mam dwie koszulki czerwoną 11 i siwą 9. Wolałabym założyć czerwoną bo siwa jest straszne pozaiciągana, no ale jak mnie podobno w protokole maja odpisać jako libero to już się nie będę kłócić. Wyjazd 7.50, na przystanku mamy być 7.40. Ja pierdziele, niedość, że się nie wyśpię to jeszcze wstać w taki mróz. Pan nam kazał założyć rajstopy pod spodnie i obowiązkowo rękawiczki. 
I nie nie wiem czy Majki przyjdzie :< Kurcze chciałam się z nim spotkać bo powiedział, że opowie mi więcej o sobie w realu. Poza tym na pewno by były jajca znając życie. A nie jedzie Daniela, Natalia i Olka także miałby więcej czasu na swoje "zwierzanie" się.  I pewnie miałby swoją czapeczkę :D Napisał, że nie wie czy wpadnie bo jest za zimno i on się dziewczyn boi xD hahah :D nie ma to jak ponad 400 komentarzy pod moim zdjęciem z poprzednich zawodów na fb. :D
Dziś miałam się za lekcje wziąć, bo następny tydzień to same sprawdziany a w ten weekend to ja się za bardzo nie pouczę, bo jutro zawody a w niedziele występ ;X A przy okazji mamy minutę  układu! juhu! chociaż wychodzi nam tak średnio ;P 
I uwaga! Żałuję, że mnie dziś nie było na fizyce! nie wierzyłam, że kiedykolwiek to powiem, a jednak. Podobno dziś robili jakieś doświadczenia. Z lustrami itd, i przypalali mazak! kurcze, no szkoda :(

Dziś wstawiam świeżo otrzymane foty z wakacji. Jutro notka o zawodach. Zdam relacje, chociaż zdjęć pewnie nie dodam, bo nie będę miała. 
Pzdr.all :)



ta fota to chyba na  "Mnirka" :D




Niezbyt tęsknie za latem, chociaż ciut wolę od zimy. Najlepsza jest wiosna i jesień. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz